** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jul 7, 2009

:: aku dan suka duka ku ::

tak de nak tulis banyak pun..
justt wanna sayyy
i reallllyyy miiissss myyy EXXXXX buyyyyyyyyyyyyFrrrrrrrrreeeeNNNn..
khakhakhakhahk!!

i really miss my buddiest...
di uMS tu..
di Key HaLL tuuu..
di UPsiiiii tuuu..
di uSMmmm tuuu
yang di TAwaUU tuuu
yang di MIiirrrriiii tuuuu
yang di lautan china benuaa
cehhhhhhh...
di mana mana la korang berada..

suka duka ku bersama kalian..
amat ku rindui..
kenangan itu..
buat aku tersenyumm
nak nangiiiiessss pun adeewwww..
huhh=(
jangan korang lupa dakuuuu nyeeeeeeeeee...
ku amat amat menyayangi korangg..
mesti korang geli gelamaaaa ni kan...
dengarrrr
tak khesssaaaahhh laaaarrr
yang penting aku rhinnnddddduuuuu sangatttt
m,uahhhhhh seribu sejuta billliiionnnnn2x kalinya
tuk kamuuu semuaaaaa...

kepada awak...
cettt sape tu....
dak tu la...
cinta dalam hati laaaaaaa....

aku juga merinduimu...

2 tunding jari kat saya :

[yAN!e][pUTraJAya] said...

tak rindu kak yanie?

hehhehehhe

d i D a_LittLeBaby said...

sis yanie,

rindu jugakkkk....
muaahh ckettt..

Followers

Template by:

Free Blog Templates