** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jul 8, 2009

[aQu suKa, aku Like dan Aku memang TAK kesaHHHH apa Orang Mo cakappppp ]

assalamualaikum..
selamat petang kepada sient reader ku..
yang banyak membantu aku..
chehhhhh...
selamat petang yang berbahagia buat follower ku.

ni mesti korang heran kan??
heran la baaaaa..
mesti jua perlu herann..
cehhhhh..memaksa lagik tuuuuu...

mesti korang heran kan??
kenapa sejak hari itu...
entry aku mesti aku letak ayat ayat yang menyakitkan hati..MUNGKIN...
ENRTY aku cakap pasal BLAH LA KALAU NDA SUKA..
ENTRY aku cakap pasal KALAU NDA SUKA AKU NDA KESAH...
YA..MEMANG AKU TAK KESAHHHHHH PUNNN!!!
hahhahhahaha..
act benda ini secara semula jadi..
tangan ku tu menaip ayat ayat POWER GTU..
APA PEDULI DAH NAMA PUN BOLOG KUUUUUU!!!!

okies....
aku suka..
aku like...
aku memang TAK KESAHHHH PONNNNN!!
jangan buat semak yang tak hendak hendak sudah laaa....
panjang dah ni aku melalut nie...

aku nak cakap borak talking pasal apa ar..??
erm aku mo lagik borak stroy morry hot story
biar GEMPAQ bolog ini...
hahhahaa..
mo cakap pasal siapa??
pasal buffreeenn pojaan hati ku laaa....
sapa lagik kan....

PASHA UNGU adalah INSAN yang bertuah...

yang dimaksudkan adalah AARON AZIZ...
yang ditekankan disini adalah HANS ISAAC..

ALAMAKKKKK!!! MAKKK OIIIII!!
banyak jua nama nie..
sapa kunun buyyfreennn pojaan hati mu ni dida...
hahhahhaha...
mesti la semua nie..
ketiga2 nya...

mereka la pengarang jantung cik dida...
hahhahhahha..

menci hate tak suka ka ngan entry berlabel kan artis ini??
hahhahahha..
peduli apa aku..
yang penting mereka menjadi inspirasi ku..
inspirasi Tv 3..
hahhaahhahhaha..alamakk!!
dah msayuk la mende2 lain ..
hahhahhahhaa...

dah lame ku tak tempekkan pic ku bersama mereka kan??
hhahahhahha...
mengada2 betul la cik dida nie...
hahhahhahahhha...
okai2...stop!!
bukan tak nak tempekkan pic tu..
tapi malas ar nanti ade lak KONTROVERSI yang melanda mereka dengan diri ku..
kaahkakahkahkahaa...

p/s : lame nye "ABG AARON " tak menghupdate blognye....
adik rindu la abg..
khkahkahkahkaha
sila jangan muntah kat atas carpet merah hitam aku ni...


4 tunding jari kat saya :

asna cute said...

adehhh tolonggggg~~~~~~
ada org rindu pasha daaaaaa
tolongggg wuwuwuwuuuwwuwwuw

Dida agak2 kot asna dpt kawin ngan pasha dida frust tak?
muahahahaha =p

d i D a_LittLeBaby said...

asna,


hahhahahha...
tolong ar cepattttt!! poanggil ambulans cepat g laaa...

hahhaha..

soaalan tu memg baik punyeeee..[zifi]
hiihihihi..

jeles yang tahap melampau2......tuuuuuuuu...

tu la jawpaan nyaaaaa

Cik Peanut said...

perh..ramainya dia suka..
atleast peanut tak kapel ramai2..
sowang2 je
ngan tomok je
hehehehe

d i D a_LittLeBaby said...

cik peanut,

hahhaha..erm tak de la..yang dua tu just for hav efun.khakhakahka...i setia ngan pasha jeee....

hahahahaa...

yang dua tu abg angkat...
khakhakha..

abg angkattt?????

Followers

Template by:

Free Blog Templates