** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jul 6, 2009

" awak..apesal awak tak nak blah erk dari......."

assalamualaikum salam sayang dari saya tuk audaaaaa...
hihihi
ayat tak boleh blah jew....

okaies..
hari isnin yang ceria..
ceria ker??
erm act tak de pon cerita story morry hot meletop...
mcm gunung berapi yang nak meletus pun...
hiihihii =)

hari minggu ku
di habiskan dengan berborak2 ngan family...
free from stress..
enjoy with my family...
laughing, fun, joke, smile...
i will miss all the moment..
ahhhhh....
malas nak ingat lar....

"..awak..."
" apesal awak tak pernah nak reply msg kiter awak.."
" awak.."
" apesal awak selalu ade kat kotak fikiran kiter awak.."
" awak ..."
" ..awak nak tahu tak kiter rindu sangat kat awak.."
" awak..."
"..apesal erk kiter ingat kat awak je.."
" kurang siuman erk aku nie...tak de la...mane ade...."
"..rase2 ku aku still ingat semua kejadian...kenangan..."
" tapi apesal awak ni selalu kat minda kiter erk.."
" adakah awak terlalu istimewa kat hati saya.." aku terfikir sejenak....
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..
" awak, apesal awak tak bleh lah dari perasaan dan minda aku nie...."
"..awak, nak duduk kat situ berapa lame lagi.."

??????

4 tunding jari kat saya :

~ceRRy beRRy~ said...

awak..
sy rindu awk juge...
hehehe...

d i D a_LittLeBaby said...

cik ifa,

hihih.sayang ifa jugak..hihih :)

[yAN!e][pUTraJAya] said...

kamoo rindu saya tak?

hahhahaha

d i D a_LittLeBaby said...

sis yanie :

ya saya rindu sis jugak....

Followers

Template by:

Free Blog Templates