** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jul 7, 2009

bulan yang ke 5

assalamualaikum semua...
sekali lagi aku muncul di waktu malam hari...
last month ujung bulan tu..
adalah ulang tahun blog aku yang ke 5 bulan ntah berapa hari...
hiiih =)
thankz la korang ye suke jenguk bolog aku...
thankz sangat2 koz sudi terjah menerjah ke bolog aku...

now aku bukan nak sedey la..
tapi just terfikir la kan..
selama aku berada di dalam dunia bologger ini..
selama 5 bulan ntah ke berapa minggu or hari...
dah 3 kali aku kene maki dan hamun...
dah 3 kali ade lalat2 yang masuk berak kat bolog aku...
mungkin ade yang tak sengaja...
tu aku maafkan la...
tapi yang 1st dan 2nd tu MEMANG TAK DISENGAJAKAN...
MEMANG SENGAJA MEMBAKAR API KAT BOLOG AKU...
ntah apa tujuan nya..
aku tak dan kurang pasti la...
ntah apa yang marasuk meraka mereka itu..
aku jug akurang mengambil tahu...

1st mayb cara penulisan aku ni buruk sangat kot...
tapi tu la aku cakap...
bolog ade ke rules dia..
how tu penulisannya...
ya memang penulisan yang penuh akan buat pembaca akan rase hormat kat kiter..
tapi setiap orang ada penulisan yang berbeza beza tuk
menarik supaya pembacanya tertarik untuk membaca...
penulis ataw diri sendiri juga tak pernah memakse follower tuk jadi follower taw...!

2nd mungkin aku ni cantik kot..
kahkakakakhkha..
sorry la if penulis bolog yang lain ataw
aku sendiri mempunyai minat yang sama...
suke angkat bakul sendiri...
itu lebih baik dari korang yang angkat bakul aku..
lau mereka mereka yang angkat tak tahu la aku
ape kan jadi..

3rd sebab aku ni merepek ntah ape ape..
ishhh dah nama pun bolog aku...
so it up tu me la mo tulis apa pun..
aku nak cerita aku bercinta ngan artis punaku boleh buat taw..
tapi aku lum sempat berkenalan ngan mana mana artis lagik....

4th sebab aku suka memaki dan mehamun kot..
laaarrr yang nak terase tu kenapa..
aku tak kate mereka mereka itu.
so jangan nak terase lelebih lak....

5th aku sendiri tak tahu nape dorang tak suke...
ntah la..
nak kate aku ni rampas hak mutlak dorang tak jugak..
nak kate aku ni rampas buuuyyfreeenn dorang pun tak jugak...
ni kan suami dorang aku tak rampas la...
nak kate aku ganggu hubungan drng pun aku tak kenal siapa mereka ni...
heran kan..???

okies kite tinggal kan mereka mereka ni yang tak ku kenal...
okies..
kepada yang bersama ku dari awal lagik..
terima kasih ku ucapkan..
kerana kalian sanggup mendengar luahan hati ku..
sedih ku ..
ralat ku..rajuk ku...
gembiranya aku....kecewa nya aku..
semua korang sanggup tontonkan..
sanggup dengar kan...
sanggup luangkan masa bersama ku...

kepada yang tak suke bolog ini...
nyah ko pergi jauh2 dari bolog ku..
bolog ku tak best ke...
bolog ku buat kamu menyampah ka..
bolog ini berwajah keanak anakan ka..
bolog ini buat kamu muak ke..
WAJAH PEMILIK INI TAK CANTIK KA....
pa kau peduli..
yang penting aku happy...
aku tak kacau ko..
aku tak kenal ko..
so please la....
nyah ko larik keliling dunia dari bolog ku...

2 tunding jari kat saya :

~ceRRy beRRy~ said...

tapi ifa kenal dida..
dida yg cumelll...
hehehe...

dun worry dida..
berblogging la dgn senang hati =)

d i D a_LittLeBaby said...

cik ifa,

hihihih :) mekasih erk sayang....

dun woory i'm still go ke depan..hahhaha

Followers

Template by:

Free Blog Templates