** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jul 9, 2009

[ dah pernah wat tapi nak wat jugak sekali lagik ]

tag ini from sis jue @ awandanya...
act dah pernah wat pun tag ni..
ini sesaja ja mo buat balik2.
pasni baru aku wat kaja...
hahhahhaa

[ jangan la ko buat begini lagik dida lau ko tempat lain]

1> apa perasaan anda sekrng??
a >> aku rasa sedey yang amat..plus lagik aku baru dengar crita kawan aku semalam..
aku bertambah geram...belum abis geram ditambah geram..
pastu now aku sedey balik..

2>saya nak makan..
a>> chicken ch0p..
tapi now tengah posa..
so esuk kot..
kakhahakahkhaka
[punya baik planing kan]

3> saya tak suka..
a>> ada insan lain yang suka pandang RENDAH ngan budak DIPLOMA.
dan tak suka orang bodoh amat yang ketinggalan tak tenguk tV..
biarpun saya ini MEMANG RENDAH!

4> impian saya
a>> ingin berusaha menjadi anak yang baik..sahabat yang baik..

5> haiwan yang saya tak suka?
a>> lipas, babi, lintah, semut, segala2 haiwan yang menggelikan
jiwa raga ku..

6> saya harapkan?
a>> moga aku bisa jadi insan yang berguna
berani dan sanggup tanggung risiko..

7> jika boleh diputarkan masa
a>> aku ingin kembali ke zaman sekolah..
dan aku ingin tell hafiz dat i love u..
dan tell prince i'm really sorry..

8 > saya pada 10 tahun akan datang
a>> akan punya suami yang memahami aku
punya baby comel like aku..
punya happy family..

9> handphone saya adalah sebuah
a>> keluaran motorola..

10> saya pernah bercinta sebanyak?
a> ikhlas dari ku..sekali je ooo..

11> kawan kawan saya?
a>> insan yang bertanggungjawab dalam kegembiraan ku..
insan yang bertanggungjawab dalam urusan kesedihan dan kesayuan ku..

12 > pernah dikhianati?
a>> pernah laaaa..

13> apa yang hendak dilakukan apada orang yang mengkhianati anda?
a>> lum terfikir agy...
minta dia di langgar lori treller panjang..
[wahhh kejamnya dakuuuu ]

14 >senaraikan 8 orang yang hendak di tag :
a>> oleh kerana semua orang pernah jawab tag ini..
aku tak mo bagi laa.a
kedekut ni...

DONE!

6 tunding jari kat saya :

Anonymous said...

hahahha..ini ecah suke bace... :P sangat best..hurmm soalan no 7:siape hafiz?ngeee~

d i D a_LittLeBaby said...

ecah : hahhahah...hafiz?? hafiz orang yang dida admire satu tika lu..hahhahaha

Anonymous said...

wah wah wah..dalam diamm aa.. kiki ^__^ kl dah suka lain kali jgn lepaskan peluang yg ada aa..chewahh~ :) ape2 pn gudluck ntuk dida~

d i D a_LittLeBaby said...

ecah : hahhahha...ye la mmg la tapi orang dah tak pandang dida laaa.huhuhuhu

Anonymous said...

aduyaii..merendah diri lak haa..huhuh bkn der x mo pandang dida..tp dida 2 haa yg x bg peluang...wahh g2 :P

d i D a_LittLeBaby said...

ecah ,

bukan dida tak bagi peluang larrrr....dida ni jenis tak suke ckp use mulut..bertindak mengikut perbuatan itu sudah cukup buat dia taw la....

mayb koz sbab dia taw kot terus mengilang seribu juta kali nya...

hahhahaa

Followers

Template by:

Free Blog Templates