** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jul 6, 2009

"...dia lelaki impian yang ku lukis di hati ku..."

salam petang all..

izan izwan iskandar..
nama itu cantik tak??
hahhahhha...

sebelum itu..
aku nak ingat kan lah..
kat korang..korang..korang..tuuuu.....[ mulut munjung ni ]
entry ini dihasilkan ataw terhasilnya entry ini..
tiada kena mengena dengan hidup kamu..
ini sekadar angan2 atawpun impianku sahaja..
ye memang aku kuat berangan angan..
so..jadi.....oleh kerana itu..
disebabkan itu..
jangan la ada yang saling kutuk mengutuk..
mengatakan ishhhh..budak ni minah perasan la...
ishhhh budak ni ntah ape2 la...
ini sudah adat di mana blog ini blog AKU..
SO suka ati AKU LA nak tulis apa pon...
ok!

okai..now khita sambunk sory morry lagik...
izan izwan iskandar..
cantik nya nama itu..
seindah nama ku...
ihihihi =)
nak jugak sekali jalan je...

muhammad aiman iskandar??
amcm??nama ini juga cantik kan??
alahai...suka nya aku ngan nama ini...
nama laaaaaarrr....

aku kenal dak dua orang nie...
masalahnya...
itu la....
itulahhhhh massssaaaallllaaaahhhnyyyyaaaa.....!!
aku tak kenal pun siapa mereka..
dan wujudkah mereka ini??
ntah la...
ini entry yang ke-3 kot aku berbicara begini lagaknya...

nama itu sungguh!!sungguh mengatakan bahawa tuan punya nama itu
seorang yang hensem....kacak bergaya...so sweettt....
hihihh =)
stop from angan-angan dida...
alahaiiiiiiiii...

adakah insan ini yang akan menemani ku

hahhahahahhahha

ghila..ghila sungguh kamo ini....
adakahhhhhhhh??
lelaki itu wujud mungkin....
and mungkin juga berstatuskan suami orang?
tunangan orang??
tapi itulah yang aku tak tahu..
kerana nama itu
i like it!!
cantik..menarik..ku tertarik..memang de BOOM....

0 tunding jari kat saya :

Followers

Template by:

Free Blog Templates