** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jul 15, 2009

^ kembali kah aku??? ^

assalamualaikum semua follwer ku..
salam kasih buat silent reader ku..
thankz sudi menjenguk page blog ni
tika aku tiada dalam dunia " blogger " ini lagikkk
bukan untuk selamanya..
tapi HANYA UNTUK SEMENTARA sahaja..
aku berharap semoga kamu sihat sihat sahaja...
jangan sedey sedey k..
aku kat sni..
sikit nye tension...
sikit ko bilang??
aduiiii???
aku bukan nak kate ape ar..
tapi aku memang TENSION GILER AR..
tak tahu nak cakap ngan sape..
nak tak tahu nak luah ngan spe...
aku harap PENDERITAAN ini hanya UNTUK SEMENTARA
dan aku akan kembali sekiranya aku
betul betul PULIH DENGAN SEBAIK NYA DAN SEPENUHNYA...
CAYANG KORANG..
P/S : kamo..kamu..kau..ko..
jangan tanya kemana ku menghilang..
g pun aku tak kan jawab soalan korang tuuuuu...
pesanan terakhir penaja :
i owez remember and miss u my dear pasha...
muahhhh cket..

7 tunding jari kat saya :

FiFiNeNi said...

akakkkkk...don't leave me alone..
huhuhu..emosi lbih pulak..huhu..
what ever u do,be patient n pray to Allah ok..
i'll missing u..

~ceRRy beRRy~ said...

dida....
ke mana kamoooo...???
wahhh..windu.windu.windu....
balik cepattt...
plz.plz.plz.

asna cute said...

take care dida~ uhuks

d i D a_LittLeBaby said...

adik fifineni,

huhuhu..akak tak pergi jauh2 dari kamo dik..i owez look for u....dont worry okei..

i miss u too..

d i D a_LittLeBaby said...

ifa,

i miissss uu so muchhh..sorry sesangat k..nanti dida balik ngan cepat k..muahhhhh

cayang kamooo..

d i D a_LittLeBaby said...

asna sayang,

ketahui la bahawa aku sangat merindui kalian semua...

huhuhuhu..

take care u tooo..

sayang kamo sayang...

d i D a_LittLeBaby said...

asna sayang,

ketahui la bahawa aku sangat merindui kalian semua...

huhuhuhu..

take care u tooo..

sayang kamo sayang...

Followers

Template by:

Free Blog Templates