** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jul 17, 2009

first for all

salam malam tengah malam dah nie weii..
apesal aku leh lak on9 tetiba memalam ni
adehhh

soryy to you all semuaa..
yang ada kat cnie...

for asna yang penting tuuuu..
for ifa jugak sangat penting tuuuu..
for sis danya, for sis naniey, for sis yana..
jugak dida nak minta sorry banyak2 naaa..
act selama ketiadaan dida..
dida dah tensen giler tahap nak larik pusing keliling dunia tu..
nak tahu surat penempatan dida...
act selama ketiadaan ku..
aku berada di putrajaya , wilayah putrajaya..
bagi melapor diri kat ctu..
nthen tercampak kat keyy HAll..
nthen i back to jpm..
so i get want i want..

i back sabah
for continue my work at there...
nak tahu jabatan ape??
hahahhahha..
sorry dearrr..rahasia kerajaan laaaa...

n bila balik sabah????

ahad nie balik sabah...

mintaa maaf tak sempat nak jumpe korang..
dida busy sangat giler tahap gaban...
nak pengsan,...

dalam beberapa hari tu tak lalu nak makan..

adehhh

okies sweet dreammm

2 tunding jari kat saya :

~ceRRy beRRy~ said...

ohh..
dida ada kat kl ke...??
sayangnya xleh nk jmpa...

ehem2..dida dpt naik pangkat ke..??
hehehe...

take care dida =)

d i D a_LittLeBaby said...

cik ifa,

huhuhuh..dida dapat pembantu tadbir kewangan la sayang..

erm tak naik pangkat pun..still jadi kuli pun,....


hguhuhuhu..

ok ifa..
takecare too u tooo

Followers

Template by:

Free Blog Templates