** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jul 6, 2009

"..kemana ilangnya cik dida setelah dikalahkan oleh......."

selamat malam semua..
mesti korang heran kan..
apesal aku tetiba muncul di malam hari ini...
kakhkaakhakah...
belum malam agy la....
masih jam 7 petang kan...
kalau kat labuan dah gelap dah tu...

act dida dah lame teringin nak makan bubur nasi ayam..
adehhhh.
cedap tu...
tengo ar if ade kerajinan..
ke mana ilang nya kerajinan cik dida??
kerajinan cik dida telah dikunci ketat oleh cik malas...
cik malas dah menguasai diri cik dida dalam seminggu ini..
cik dida dah berjaya mengalahkan cik malas..
tapi akhirnya cik dida kalah dengan cik malas..
adehhhhhhhh.

cissss...

2 tunding jari kat saya :

[yAN!e][pUTraJAya] said...

bubur ayam sedap nyeeeeeeeeeee
hehehhehehe
bubur ayam mekdi pun best gak...

d i D a_LittLeBaby said...

sis yanie,

hihihi =) sedap tapi nak gak masak sendri..huhuhuhu

Followers

Template by:

Free Blog Templates