** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jul 2, 2009

kredit to :

kredit to :

kepada dua insan yang telah menolong dida
menyiasat kes ini..
cehhhhh =p
mcm kes polis lak pulak...
hihihihi
name keduanya dirahsiakan
kerana takut mereka diapa2kan..
cehhhhh=p

kerana aku sayang mereka...

thankz kepada follower ku
kerana still bersama ku..
memberi ketenangan jiwa.
cehhhhh =p

aku sayang kalian...

for fan club puan ceera :

bende settle ok...
so if lak kan tetiba lak pulak..
ade orang use name nick name dida dan use my url@ link
kat blog ur club...(ceera blog)
please ask me 1st before u all
terjah menerjah..
supaya bende yang tak diingini tidak berlaku lagik..
ini lah dunia realiti..
kenyataan kehidupan seorang manusia..
bukan semua orang suka kita
dan bukan semua baik dan tak suka ngan kita....

okai.....
daaaaa.....

6 tunding jari kat saya :

Naniey said...

hehehehe..wa identiti dirahsiakan erk..hahahah..

d i D a_LittLeBaby said...

sis naniey,

hihihih...mestilah bukan tak nak kongsi takut nanti dua orang itu di cari oleh c lady yang gila tu..hihihi

Naniey said...

hehehe..tul gak kan..nanti abes chatbox kn serang..hahahaha

d i D a_LittLeBaby said...

sis naniey,

mesti la..dida kan sayang insan berdua tu..khkhkhkhk..

miss lolly a.k.a luvfareda said...

dah. kuat ae diowg terngutuk dida. cian dida jadik mangsa. shabow.

did, pesal nak anta kat chatbox xley. ban ke?

d i D a_LittLeBaby said...

missloly sayang,

huhuhuhu =( ye la...dah ade orang buat dajal kat dida..huhuh
=(

erk??tak leh ker??erm boleh ar..tak ban pun lolly nye...hihihh =)

Followers

Template by:

Free Blog Templates