** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jul 30, 2009

....... no title in my mind .........

selamat malam semua..
hari ini aku tak de pae nak tulis..
hihihihihi..
sesaje je ni nak merepek kat cne..
ade ar sorang mamat kat sebelah aku nie.
segan lak nak melalut yang ndak2 kan..
hahhahhahaa..
apesal aku jadi pemalu nie..
kakhakhakha..
bukan pemalu erk..
tadi mamat ni tenguk aku bukak satu blog,
so aku segan ar,..
ntah2 mamat ni nak bace kan
ntah2 dia pun tlah membaca ayat ayat aku yang tak seberapa nak cun.
pada malam nie..
khakhkakhakhkahak

aku nak tunggu hari esuk untuk aku tenguk mamat tu..
mamat mana lak nie.
mamat yang suke tersenyum tu la.
yang mate die ikut tersenyum tu...
hahhahha
=)
okies aku nak tukar dah nie..
nanti ramai yang tertonggek kat belakang nie lak..
hahahhahhaha

semlaam tidur kekasih ku...
muahhhhhhhh

buat lolly ku..
mane pic temoknyaaaaa...

buat sis ain,
selamat pengatin baru..
adik tak leh nak datang ar sis..
adik ade kursus... kat johor...

buat adik nurul..
kim salam along taw..
rindu kate oK!
hahhaha


2 tunding jari kat saya :

asna cute said...

Dida!

biler dida nak bertolak dtg KL ek??
=))

d i D a_LittLeBaby said...

asna ,

ari tu dida dah g sane..tapi tak sempat nak g taw asna koz dida kejap je kat ctu..lagipun bz giler ngan urusan keje tu kan..penempatan keje..erm tenguk ar koz dida tak ambik cuti lame pun..dida balik ari sabtu...

Followers

Template by:

Free Blog Templates