** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jul 30, 2009

sebelum mata terlelap..

acah je tuuu.
apdahal aku kat Cc nie..
khakhakahkha...

opppsss...
dida...dida...
bersopan la skit..kan ada adab...

assalamualaikum w. b.t
kepasa silent reader ku..
kepada blogger2 terchenta ku..
yang sudi menjenguk lagik blog ku ini..
biar pun aku jarang2 membukak dan menghapdetnya sekrng nie....

nak borak ape??
tak de ape..
aku baru je lepas makan..
now kat Cc tunggu my fren
antar BEg nak bawak g kursus nante....
hahhahaha..
tak malu wei...pinjam beg orang..
nak malu wat pe..
dah tak de wit nak beli..lum gaji..
so pinjam ar lu..
khakhakahkahkahka.....

kecian kan...orang baru so lambat ar gaji..
ntah2 nak raye baru gaji ne..
huhuhuhuhuhuhu...

aku tak nampak ar agy mamat tu..
alahai...mane die pgy erk?????


0 tunding jari kat saya :

Followers

Template by:

Free Blog Templates