** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Aug 23, 2009

2nd of ramadhan

uik!
korang ape citer sekrng ???
aku mcm biase ar..nothing more story selain dari cete keje..
khaahkahkahak...
bosan ar..ngnatuk giler aku nie...
tu ar..aku terlebih tido kotttt...
erm nak borak ape erk...

hahhhhhhhhhhhhhh...
aku nak cari umah sewa...
tapi masalahnye susa sangat nak mencarik nye..huhuhuhuh....
lau ade pun mahal giler weiii...
kawan lak tak de nak dok satu umah ..
adhehhhhh!!!
mcm mane nie....

dah lame kan aku tak letak pic kat cnie....
hahhahahhah..
bukan tak nak letak tapi pendrive aku tak de lakk..
so berpuasa sekejap tuk letak pic kat blog..
rindu nak letak2 pic taw!!
tapi ape kan daye aku masih menunggu pic kursus ari tuuuu...
hihihiiih :)

sad story..
aku ari tu kan sehari 3 kali muntahh...
adehhh...
aku pun tak tahu ar nape aku mcm nie...
huhuhuhuhuhu.......


tak leh nak makan banyak...
terus muntahkan balik..
minum air milo ais..
abis tu masuk tiolet muntahkan balik..
apesal perut aku mcm tu erk..???

aishhhhh....

nak story pasal keje????
erm nak story ape erk???
aku pun tak tahu la nak story ape??
hahahahahhahaa..
mcm besa ada masa aku stress sendiri..
binggung sendiri ngan keje aku..
khakhakhakahka...

ok la..
aku nak kuar...
nie..

2 tunding jari kat saya :

JaNN said...

Dida,

Nanti kita p buka puasa sama2 ar..Bawa aze ka..Nanti ko rancang ja ar..aku ikut ja ni..

d i D a_LittLeBaby said...

jannah,
hihihi...ok wa nanti aku rancang k...hihihi

Followers

Template by:

Free Blog Templates