** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Sep 4, 2009

diri ku tak ilang lagik...

salam sayang buat silent reader ku..
salam kasih buat follower ku yang terchentaaaaa...

aku tak ilang lagik dan tak ke mana2 pun..
cumenya sejak dua menjak ke tiga menjak nie..
aku memang busy giler tahap dewa ar...
tuhan je taw.. keje aku mcm mana...

huhuhuhuhuh..
tapi aku akan buat yang terbaik..
akan cuba buat yang terbaik..
esuk aku otttt
lau sempat aku cek ar korang..
tapi lau tak sempat..
tunggu ar aku beli brodband luuuu..
hahhahahhahha..

korang sihat tak nieee???
pose tak nieee?????

rindu ar nak borak2 ngan korang siotttttt!!!!

asna,ije, ifa, sis nanie, sis ninie, sis jue, along, sis ain,
adik nurul, lollypop, ynaaaaa, angah,

dida rindu korang sangat2...

=(

10 tunding jari kat saya :

::( ';')Jue(';' ):: said...

windu sgt2 kat dida jugak....

imanshah said...

selamat kembali...puasa ke?? ke cuti..haha

Cik Angah said...

miss u 2 dida ^_^
keje elok2 k..

lap u..

~ceRRy beRRy~ said...

ifa pn rindu dida sgt2...
dida sepi terus tau..
kat blog ngan fb..huhu..
len kali jgn men nyorok2 tau!

d i D a_LittLeBaby said...

sis jue :

hihi..misss u sangat2 sis..nanti dida beli num maxis baru dida gtaw k..

d i D a_LittLeBaby said...

imanshah,

ihi selamat kembali...puase arr.

d i D a_LittLeBaby said...

angah,

lap u angahhhh!

d i D a_LittLeBaby said...

ifa,

dida tak nyorok la sayang..tapi dida busy giler g pun tak leh owez on9 sekrg nie..nanti dida beli num maxis k.hihi..lap u

asna cute said...

asna pun rindu dida jugak~~

Dida cepat beli broadband yea... ley chat smpi pengsan hehehe

d i D a_LittLeBaby said...

asna :

rindu asna juga..nanti dida smsm asna k..

Followers

Template by:

Free Blog Templates