** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Mar 4, 2009

tag from ApiQ

mat tengahari sume....
hari ni genap la 100 kali aku mem"post"kan diwi..
tapi ni entry yang ke 101..
hahahhahhaha.giler weh....
tak ku sangka dalam 3 bulan aku dah capai 101..
mane tak ye..ku post sehari jerk nak 5 entry..hahhha
giler..giler...

tag..tag..tag..

tadi mase aku buat spotcheck kat blog2 owang kan..
ade la aku nampak tag ni..
cute...
hahahaha..
giler ke ape aku ni
tag pon cute?!
adoiiiii....
tag di kat blog apiq...
ku tenguk...ku renung...ku fahami...
lalu ku minta kebenaran nak wat tag tu!!
saje jerk tu nak test..
hahahhaha
saje jek tu kate tag tu ku nak ambik!!
tetba aku di tag!!
wahhh!!
terus di tag!!


tag tersebut berbunyi :-

tanDa-TaNda....

# tanda-tAnda KAmo tak de MOoD??
>> ketika Ku Cuti2 MAlaysia or DemaM<<

# tANda-Tanda Kamo MArah?!
>> KALo ku diAm2 And HEmPAs2 BArang2<<

#tAnda-tANda kaMO sintiNgg?!
>> kU senYum Sowang2 and GeLAk KUat2<<

# tAnda-tAnda KAmo MaLu??
>> biLa Ade orang tegur aku sec tetba..<<

# tANda-tanDa kaMo SedaNg CemBUru..??
>> biLA ku diam2 and kate ishhh mane ade..buat pe nak jeles..
buang karen and mase ku aje<<

# tAnda-tanDa KaMo SediH??
>> bila ku di marah dan aku hempas pintu<<
>> bila ku dengar lagu kenangan bersama ma beloved fren<<

# TanDa-taNda KAmo GembirA??
>> aku gelak je<<
>> aku senyum je<<


Apa...???

# Apa waRna Baju KAmo PAkai SekaraNg??
>> biru mude<<

#APakAH Kamo terMAsuk GoLongan YANg SUka ShoppiNg??
>> yup<<

#ApakAh kaMo percaya Love is First Sight??
>> tenguk sesuatU situAsi<<

# ApakAh KAmu Ingin LAkukan SekrNg??
>> aku inGin Kamo Sume TAhu AKu sangat2 LA cayunk giler KAt KAmO sume<<
>> aku ingin MembahagiaKAn FAmiLy Ku<<
>> AKu inginKAn seseOrang YAng sayang KAt AKu<<

# Apa Rasa Hati KAmo Saat Ini??
>>rinDu<<

biLa....

# Bila kali pertama kamo dilahirkan ke Dunia??
>>19 august 1987 on wedNEsday(tak siLAp) jam tak ingat..<<

# bilA saat terindAh dalam Hidup KAmo??
>>bila ku saNtai bersama fAmily<<
>> bila ku bergurau senda bersama ma beLoved Fren<<

# biLA kali terakhir kamo dimarahi IbuBApa??
>> seMlm<<

# biLA kali terakhir kaMO ehem..ehem.ehem..??
>>ehem2? hahhahahh!!

# biLA kaMo AKan MArried??
>>oN jun Tapi tak TAw TAhun Bile...<<

BAgaiMAna....

# bAgaimana jika ada orang buat kaMO sakit HAti??
>> ku sakit hati gak lalu ku maki hamun<<
>> geram yang teramat sangat<<

# bagaimana kalau ada orang cakap kamu lawa/hensem??
>> senyum and say thankz<<
>> ku akan ckp " alalla besa jer...tak cantek mane pon"<<

# bagaimana jika ada teman kamo meninggalkan kamo?
>> ku binguNg<<
>> Lalu ku suara kan ati ini kepada kawan yang Laen<<
>> kU tanya keNape??<<

# bagaimana jika ada orang yang tak suka sama kamo?
>> wat Bodo jerk<<
>> ku tak suka kawan ngan Yang tak Leh Terima aKu seadaNYa<<

# bagaimana kalau ketika bangun kamo dikelilingi api??
>> Ohhh Ku mimPi Nyeri <<

# bagaimana jika keseorangan??
>> Ku sedey<<

wah panjang giler tag ni...
giler siot..
ku ingat tadi cket jerk..
naseb ku tak busy mane taw..
bleh gak ku layan tag ni..
lau Bos BeSAw ku taw ni
huhuhu..
nasib badan la jawab nye..
ahahha.


tapi ku suka tag ni...
kerana ea melibatkan aku dan kehidupan ku..
hahhaahha...

nak tag sape?
sesape je yang rasa lum pernah wat tag ni..
sile le..

aksi kucing ku!!

nah!!ni la aksi kucing ku..

Check it Out!!



Followers

Template by:

Free Blog Templates