** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Mar 12, 2009

suatu petang......

di suatu petang yang indah!!

jeng..jeng..jeng...

macam iklan kat radio labuan lak...

sunyi tanpa mu..
sunyi tanpa sakat mu..
sunyi tanpa msg dari mu..
sunyi tanpa ko ..
sunyi tanpa gelak ketawa mu..
sunyi tanpa luahan ati mu..

oh....


pada sayang2 ku sekalian..

*cik ifa*sis naniey*dik non ku sayang ynaa*adik ku awyn*
kemana korang hah!!

for dear ifa,

jangan tension2 wat assignment tu!!
senyum sokmo erk...
u can do it babe...

for dear sis naniey,

busy erk..
dida pun busy gak!!


for dear dik non ynaaa,

ke mane aje ko ilang ni dik non!!
tak kan ko pun ambik result spm kan..
hihihihi..


for dear sis awyn,

ni lagi hah!!
ke mane je ko ni awyn..
balik umah!!
merayau je la...

sekian...

petang yang sunyi kabar dari kalian...

tapi
terima kasih

tuk

*cik sis lulu* XoXo* zawana*
kerana menghiburkan hatiku dikala aku kesunyian tanapa mereka..
yang owez buat semak kat blog ku..
ngeh..ngeh..ngeh...



kesiboKan

busy..busy..keja..keja..keja..
ari ni ku tukar la bahasa ni ar..
faham2..nda2 la..
tapi mustahil oo kamo urng nda faham apa ku ckp..
lau nda faham nda pa la..
hihihihi...

ari ni aku amat sibuk sekali..
bikin panas kadang2...
adoiiii..
mati la jua kan...
ada ja yang kana suru buat ne...
bikin mls oo...

liat tah saja apa buatan nya ni
aduiiii...
meja pun nda berupa meja ba...
banyak paper...mcm semak ja ni dah meja ku ni...

tapi dalam kesibukan yang melanda diri ku ni
menyampat lagi aku tenguk2..
buat spotcek kat blog aku..
hahahhaha...


lepas tension ba..
kan damam lagi ni..
adehh..
ani tah aircond ni sajuk banar...
dah dikurangkan darjah celsius nya pon masih lagi sajuk..
adoi...
bikin mls kan makai jaket...
lau pakai jaket..
panas terpulang...
eh...nda tah ku taw eh....

sakit2 dah kepala ku ni..
mcm kan sakit lagi ku ni..
ani tah ku malas ni...
sengal2 dah sendi2 ku ani..
adedehhhhh....

mbah aku dah kan dulu ar..
aku pon dah mamam tadi...

Followers

Template by:

Free Blog Templates