** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Apr 4, 2009

:::: aKu diKALa iNi :::

pagi sume..
cehhhhh..
padahal awal agy aku dah on9...
hihihihi...


ku tak de nak post ape pun...
kahakhkakaaka....



ni wajah aku pagi ini...
saat ini
ketika ini..

::: keindahan pagi ini tidak membuatkan aku ceria :::
::: keindahan pagi ni tidaklah seindah wajah ku pagi ini :::
::: cumanya aku berusaha mencapai kebahagian itu:::
::: untuk mencapai keceriaan itu ::::
::: untuk mencapai kegembiraan itu :::

:::: keindAhaN :::

::: keinDahaN:::
::: nAK borak APe erk:::
::: aju tak tahu nak wat pe :::
::: yang pasti semakin hari aku semakin sunyi :::
::: mlm2 ku merupakan mlm2 sunyi ku :::
::: biarpun aku bertemankan family tercinta :::
::: aku tetap merasa kesunyian :::
::: biarpun aku bertemankan gelak ketawa bersama family ku :::
::: aku masih merasa kesunyian :::
::: aku sendiri tidak tahu apa yang patut diperkatakanlagik :::
::: cehhhhh :::

::: nak look la pix ku :::

v
>
<
V
v
v

::: memang kemarin aku kebusanan :::

::: saat ini aku lagik kebinggungan :::

::: apesal tu :::

::: aku tak tahu la pose kekwat cam ne agy :::

::: peace :::

::: miss dida :::
::: miss aida sari :::
::: denotylady :::
::: littlebaby :::
::: little princess :::
::: sweetlady :::
::: littlesista :::

::: teriam kasih cerry berry ::::


1. the winner can put the logo on his/ her awesome blog..

2. link the person you received your award from..
award kat atas ni diberikan oleh cik cerry berry a.k.a cik ifa..
terima kasih sayang..

3. nominate at least 7 other blog..
- tak yah bagi sape2 leh..~

i nak tukar ayat nnie leh...hihhihi...
4. leave a mesaage on the blogs of those visitor's and follower..
~ aku akan sentiasa membuat semak, lalu lalang kat blog korang ~

p/s : sorry erk..ku tukar jap..kahkahakha.....

Followers

Template by:

Free Blog Templates