** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Apr 11, 2009

:: tak tahu :::

hai bei...wat pe tu bei...adoiii..aku kehabisan idea ne..so aku mencoret mencarut sesuka hati la erk..so saper2 rase tak nak bace..tak nyah bace...chat je..kihkihkih..

aku nak tukar layout ne hah!! tapi aku tak pandai le..aku nak tukar jadi cantik agy ar...tapi tak tahu mcm mane..aku nak buat layout yang simple....tapi tak tahu mcm mane..aku nak yang simple je....sesimple mungkin..tapi tak tahu macam mane....

aku nak wat layout yang ade muke aku..tapi tak tahu mcm mane...aku nak wat layout yang comic nye..tapi tak tahu mcm mane....huhuhuhu...

okies la bei..aku nak try agy..daaaa

::: bila ku mula menjawab :::

pagi....
salam sayang dari ku..

• Once you've been tagged you are supposed to write a note
with 16 random things, facts, habits or goals about you.
• At the end, choose 16 people to be tagged.
• You have to tag the person who tagged you.
• If I tagged you, it's because I want to know more about you.

:: it's all about me ::

MyEm0.com ~ my reaL name : aida sari binti iraman ~

MyEm0.CoM ~ Ku di LAhirKan pAda :: 19 August 1987, hari raBu ::~

MyEm0.Com ~ tempat Ku LAhirKAn :: di Rumah AKu di Kg sungai LAda, w.p.LAbuan ::~

~ seoRang YAng Hidup DaLAm impiaNnya Dan ANgan-anGAn ~ MyEm0.Com
~ beKAs PELajar SEk.REndaH PEkaN satu, SMk TamaN PERumAHan BEdaun, POlitekNik KOta KInabaLu, sabah ~ MyEm0.com

~ seorang yang degil, nakal, manja, keras kepala, panas baran ~

~ seorang yang berjiwa sensitif dan seorang kawan yang penyayang ~
~seorang rakan yang gila ~
~ suka bercakap tapi segan nak beckp...~
~ suka sharing ~
MyEm0.com ~ suka membaca novel..suka tengok tV, suke dengar radiO, suka kisah cinta..~ MyEm0.Com
~ tidak suka di paksa, tapi sometimes suka memaksa ~
~ suka makan nasi ayam..nasi goreng, kueh teow, kFc..~
~ tak suka bila ada orang yang suka ckp besar tapi sume nya tak betul..~

~ benci bila ada orang bodoh tapi sombong ~
~ benci dan tak suka bila ada yang membandingkan aku dengan makhluk tuhan yang lain demi kejelesann nya ~

aku nak tag kepada :

wink~~ wink ~~wink..

16 follower ku..
saper2 rase dier follower ku..


p/s : tag ne diberikan oleh cik ekin..

Followers

Template by:

Free Blog Templates