** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

May 4, 2009

aku kembali...

salam sayang dari ku.
haiii....
weiiiii....
haloooo...

aku rindu korang ar...

aku dah kembali setelah beberapa hari aku bercuti...

penat still lum hilang lagik...

now jam 8:59,

aku tak tahu nak buat pe..
harhharhharr..
tu la pasai cuti lame sangat..
kan dah blur dah...
ihihihih :)

erm ni nak story..
now aku dengar lagu Gigi...11 januari..
rindu pulak aku ngan gigi ni taw..
kjhakhakhakha...
merepek je aku nie...

aku rindukan c TEmok..
hahhahahhahah...
tak de la..marah lak c lollypop aku nate...

aku rindukan awin, kak naniey, sis danya, adik2 ku sayang yang owez buat ku gelak sorang...
faham2 sendiri le nye...hihihihi...:)
sis inn, sis lulu, sis ifa, ije...
aku rindu korang sume....

tapi kan mcm aku owez akan bercuti je dalam this monh..huhuhuh

dalam aku kembali ceria dan kembali bertugas,
aku terkejut dengan satu berita yang disampaikan oleh my sayang aci.
bapa aci meninggal dunia mlm tadi...
for aci,
takziah dida ucapkan kepada ci dan family aci..
sabar sayang, kerana itu adalah ketentuan tuhan..
dida faham perasaan aci sekarng..
memang sukat tuk menerima pemergian orang yang di sayang lebh2 lagi ayah sendiri..
tapi aci perlu meredhakan kepemergian ayahanda aci dengan hati yang tenang semoga rohnya
tennag di sna..bersama orang-orang yang beriman...

tabah la wahai aci ku sayang..
sabarlah wahai aci yang dirindu..
segala yang berlaku
sudah menjadi ketentuan tuhan bagi setiap insan yang diciptakan -NYA..
kami semua ada untuk aci yang disayangi...
kami semua sayang aci tuk selamanya...

semoga Roh ayahanda aci di tempatkan di golongan insan0insan yang beriman...
semoga roh Ayahanda aci tenang bersemadi di sana..
setiap kehidupan yang dicipta OLEHNYA akan balik kepangkal jalan...
amin...

al-fatihah..


Followers

Template by:

Free Blog Templates