** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

May 27, 2009

miss LolLy ANd ME..

salam to all blogger and silent reader..
tahnkx koz sudi jenguk blog aku yang tak semengah nie..
kahkahkahkahak


miss lolly,

how are u??
how ngan my temok lalink??
kakhakhaka!!!
die dah sehat sepenuhnya ka??
kim salam kat dier??
rindu ar nak bergosip ngan ko..
kahkahkahka....
cepat2 update blog ko tu...

for me,

jangan biarkan rindu itu membuatkan mu sedih..
jangan biarkan hati mu itu terus terusik dengan rindu itu..
jangan biarkan perasaan itu mendera hati mu...
jangan biarkan perasaan itu berlarutan
kerana hanya kau saja yang tahu
kerana kau sahaja yang punya perasaan itu..

tabahlah wahai hati..
sedar lah cik dida
hanya KO sahaja yang mempunyai perasaan itu!!

Followers

Template by:

Free Blog Templates