** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jun 11, 2009

i'm not single..^ ^

gOoD MorninG all of YOu..
today i want buat pengumUman dat
i'm Not single...
khahakhakah!!
seyes ke nie..??
tak de ar..hope korang tia la terpengaruh m atajuk entry aku nie..
me bukan mo buat gempak ke ape..
tapi seyes nie..
i'm not single....
me baru tenguk ulangan nye semalam..
act dah pernah pun me tenguk..
tapi semalam time boring gila me tenguk stacy kan
punya video klip konsert...so ada satu konsert tu awal ada interprem kat situ..
jadi me pun memang minat ..
act agak minat ngan wajah comel dan hensem awal tu..
so me pun tenguk la i'm not single...
bukan means me yang not single kei...
hahahhahahhah!!!
seyes....suker nengok awal wei...
comel ar muke nye..
tambah lak ngan hadirnya farid dalam hidup me..
opppppsss....bukan dalam hidup me..
jangan paniC..Dont panic2 hahhh!!
dalam cete tu ar...
so sweet...

" hadirnya kau dalam hidup ku ibarat bulan yang menerangi buminya.."

Followers

Template by:

Free Blog Templates