** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jun 26, 2009

siapa dia yang merebut kekasih pojaan hati ku..??

arrrrrgggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhh...
aku geram ne..
siapa dia nie hahhhhhh???
siapa alyssa soebandono??
berani2 kau merebut kekesih pojaan hati ku...
geram nye......
engeeeeeeeeeeeeggggeeee...
rase ku nak senduk2 je ngan sudu garfu ku..
rase ku nak gigit2 je telinga pompuan yang mengganggu kekasih pojaan hati ku itu..
arrgggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...
damnnnnnnn!!..

ku tak suke....
seyes nie...

hahahhaha...
emosional lak aku nie...
betul seyes nie...

korang nak tengok wajah allysa tu...
noooooo!! damnnnn!!

ni la wajah allysa tu..
argggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....

menci..menci..menciiiiiiii!!!!!!!!
bodoh betul..
berani ambik kekasih pojaan hati ku.....

princess sleeping beauty oredi wake up..

aku dah bangun..
act tak leh tido...
huhuhuhuh..
apesal erk..
mesti aku tak leh titun.....
adehhhhhhh
nape??bab aku mimpi indah + tetba minpi dak hafiz erk??hahhahahha!!
**balik - balik dah ku nyatakan namanya disini**
** nahas la ko dida if dak hafiz nampak namanya di sini **
tak kisah lah.....
aku pun layan balik blog and facebuk aku...

tuk pengetahuan semua
entry sebelum ini .
aku ade nyatakan tajuk lagu blog aku ini..
mungkin la kan korang tak perasaan..
tak pe la..
aku tell agy sekali la kan...
tajuk lagu blog aku ini...
suara ku berharap
by
luna maya feat. dide hijau daun..
so jangan tanya lagik erk..
nanti ku pandai jemu...
hahhahahah!!
okies chow..

untuk beberapa ketika..

aku nak rest dari wat keje...
cam nak baring pulak lar..
bos n bini dier merangkap 2nd bos kat opis nie..
lum naik lagik
mungkin petang kot bos aku ni naik...
aku mcm tak leh buat keje...
koz kaki aku tetiba sengal balik..
peyut aku titba sakit balik..
pinggang aku sakit dan sengal balik..
menyucuk tu sakitnye...adehhh!!!betol2 aku tak suke berkeadaan begini tapi
apa kan daye ni la ni bila bulan tengah mengambang penuh...
begini la ni keadaan aku...
ciannye engko dida..
so aku tinggalkan korang ngan lirik lagu blog aku ni....

penyanyi - luna maya feat. dide hijau daun
tajuk lagu ini : suara ku berharap
best kan lagu ini..


di sini aku masih sendiri
merenungi hari- hari sepi
aku tanpamu,masih tanpamu

bila esok hari datang lagi

ku coba hadapi semua ini
meski tanpamu oohhh meski tanpamu...

bila aku dapat bintang yang berpijar
mentari yang tenang bersamaku disini
ku dapat tertwa menangis merenung
di tempat ini aku bertahan

reff :
suara dengarkanlah aku
apa kabarnya pujaan hatiku
aku disini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

suara dengarkanlah aku
apakah aku slalu di hatinya
aku disini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya


ooooo
kalau ku masih tetap disini
ku lewati semua yang terjadi
aku menunggumu ( aku menunggumu)
aku menunggu

ooooo

suara dengarkanlah aku
apa kabarnya pujaan hatiku
aku disini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

repeat reff (2x)
suara dengarkanlah aku


award lagi datang pada waktu pagi..

terima kasih la sis zura..erk??
betul ker erk..
sis sweetrose maria...
thankz bab bagi adik award ini....


mimpi yang tak disangka dan diduga..

mungkin sebab sakit..
aku telah bermimpi yang bukan2..
khakahkhaka..
adehhhh...ntah la aku pun tak sangka yang aku akan mimpi macm ini sekali..
aku tak sanggup nak hadapinya..ohhhhh!! tidakkkk!!!
begini story nya..

aku tidur nak dalam jam 11 lebih ar..
pusing sane..tak leh tido..pusing sini tak leh tido.aku pun heran ntah nape mlam semalam aku
tak leh tido nyenyak..aku psang mp3 aku kat henpon ni.kunun nak tido la..buai aku kan.
tak jugak menjadi sampai la mama masuk tido aku tak dapat nak tutup mate..
huhukhukhukhuk...
akhir mate aku pun tertutup tapi tak tahu jam berapa la..
best2 tido...
dia datang dalam tido ku...hukhukhukhuk..
apa kah petandanya????
dalam mimpi tu...ada satu perayaan la kan..aku, intan dan my aunty dan kazen semua ada..
tetiba ada lak dia ini..kat situ gak..wahhhh!! teruja la kononnye nie.ending nye...abis je perayaan tu kan.
aku teriak ar kuat2 sehingga didengari olehnya...tak sangke la pulak aku leh teriak sekuat itu..
dan kira2 15 minit gtu..member dia datang ketemu ngan kiteorng..
bertanya siapa yang teriak tadi...terus semua pun senyap lar kan..
tetiba intan merangkap bestiest aku mengaku dia yang teriak tadi..
saje bab rindu ngan dia tu...
adoii..malu gila aku....
terus aku terbangun dari tido..
nengok jam pukul 6.15 pagi...
adehh...fuhhh!!! mimpi je kan....nasib mimpi..lau betul2 tu..aku pun tak taw la nak kate ape..

nak taw aku teriak ape tak???

aku teriak..
:
:
:
:
:

aku suke
hafizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!
**dengan suara yang nyaring dan kuat sehingga orang ramai pandang kat aku***
** tak ke malu tu**
adehhhhh!!
ape nye mimpi lar...
=)

tag from sis ninie ku sayang...

tag ni dari sis ninie..

1. upload pic candid yang mantop...

and describe de picture..

2. tag la sesape yang anda suke..


masalahnya
tak de gambar candid...
huhuhuhu


**ni pic kawan dida..**
** nama dia nana **

** ni pun pic kawan dida**
** nama dia intan **

** ni pun kawan dida**
** nama dia adie@bab**

sorry tak de pic dida
koz semua pic dida kat dalam lappy..
so tak de simpanan kat pendrive...
dorang tengah ade satu perbincangan tentang mo buat kek..
hahhahahha!!

Followers

Template by:

Free Blog Templates