** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jul 23, 2009

[::: baru aku taw setelah sekian lama :::]

agaggagaggagga..
jatuhnya maruah aku..
cehhhh..ayat tu..nak jugak..
mmg tak boleh blahhh....

agaggaggaggagga...
setelah sekian lama..
baru aku tahu..
hahhahahhahha...
1 february 1984 adalah hari jatuhnya
labuan sebagai wilayah persekutuan labuan..
bukan dalam sabah lagik..
hahhahahha

aku tiap tahun pun aku sambut hari wilayah
tapi tak pernah terfikir dan nak berfikir..
nak ambik tahu ape tah laghgik kan...
hahhahhaha
rupenye2 labuan dah menjadi wilayah
selama 25 tahun
huhuhuh

padan ngan muka ko dida...
tu la apasal tak tanya bapa
aduiiii..
gila betul ar.....

tunggu je la result nye..
31 ogos 2009
nie.......
kalau dapat mmg abg penginterview tu suka aku.
agaggagagaggag..
tak de ar..main2 je...

mmg rezeki aku la tu.....

aminnnn...


mis u all..
muahhhhhh

p/s : miss abg aaron lorrr...
nak tenguk abg aaron lakon arrrrr.....

Followers

Template by:

Free Blog Templates