** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jul 30, 2009

....... no title in my mind .........

selamat malam semua..
hari ini aku tak de pae nak tulis..
hihihihihi..
sesaje je ni nak merepek kat cne..
ade ar sorang mamat kat sebelah aku nie.
segan lak nak melalut yang ndak2 kan..
hahhahhahaa..
apesal aku jadi pemalu nie..
kakhakhakha..
bukan pemalu erk..
tadi mamat ni tenguk aku bukak satu blog,
so aku segan ar,..
ntah2 mamat ni nak bace kan
ntah2 dia pun tlah membaca ayat ayat aku yang tak seberapa nak cun.
pada malam nie..
khakhkakhakhkahak

aku nak tunggu hari esuk untuk aku tenguk mamat tu..
mamat mana lak nie.
mamat yang suke tersenyum tu la.
yang mate die ikut tersenyum tu...
hahhahha
=)
okies aku nak tukar dah nie..
nanti ramai yang tertonggek kat belakang nie lak..
hahahhahhaha

semlaam tidur kekasih ku...
muahhhhhhhh

buat lolly ku..
mane pic temoknyaaaaa...

buat sis ain,
selamat pengatin baru..
adik tak leh nak datang ar sis..
adik ade kursus... kat johor...

buat adik nurul..
kim salam along taw..
rindu kate oK!
hahhaha


hasil nukilan ku...

aku yang teristimewa di hatinya...
hanya aku di hatinya...
sesungguhnya dia mendambakan aku untuk jadi oermaisauri hidupnya..
sesungguhnya itu yang ku mahu..
tapi...
hakikat sebenarnya..
aku tak mampu berbuat demikian...
aku tak mampu utnuk jadi suri hidupnya...
bagi ku ia cukup menyentuh jiwa ku..
cukup la.....
sekadar kita mengikat satu pertalian sahaja..
cukup la kita punya satu perhubungan sahaja...
iaitu...
persahabatan...


amcm ???
chantik kan ayat tu..
hahhahaha..
oppssss...
jangan salah sangka taw..
tak de kene mengena ngan dida pun..
just write selagik tangan nie ingin menaip...


aku ada kerana kamu selalu di samping ku..

sebelum mata terlelap..

acah je tuuu.
apdahal aku kat Cc nie..
khakhakahkha...

opppsss...
dida...dida...
bersopan la skit..kan ada adab...

assalamualaikum w. b.t
kepasa silent reader ku..
kepada blogger2 terchenta ku..
yang sudi menjenguk lagik blog ku ini..
biar pun aku jarang2 membukak dan menghapdetnya sekrng nie....

nak borak ape??
tak de ape..
aku baru je lepas makan..
now kat Cc tunggu my fren
antar BEg nak bawak g kursus nante....
hahhahaha..
tak malu wei...pinjam beg orang..
nak malu wat pe..
dah tak de wit nak beli..lum gaji..
so pinjam ar lu..
khakhakahkahkahka.....

kecian kan...orang baru so lambat ar gaji..
ntah2 nak raye baru gaji ne..
huhuhuhuhuhuhu...

aku tak nampak ar agy mamat tu..
alahai...mane die pgy erk?????


Followers

Template by:

Free Blog Templates