** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Aug 18, 2009

tomorrow will be coming!!

hai..hai..akak akak...maci..maci...
pakcik...pakcik....uncle uncle..
ehh mcm mane ni kamoo dida....
ehhhh ..lupe arrr

assalamualaikum semuaaa..
thankz visit ma blog yaa!!

ok....

esuk yang bakal menjelang..
tak sabar rasa nyaaaa

hahhaahhahahh....

ok tak mo panjang2 cetaa....
esukkk...adalahhhh..

ulang tahun dida yang ke 22 tahunnn...
so di kesempatan ini..
dida ingin mengucapkan syukur ke hadrat Ilahi..
kerana NYA..dida masih di sini..
mampu bertahan di muka bumi ini...
menjalankan tanggungjawab sebagai seorang bangsa melayu..
sebagai seorang anak kepada ibu bapa ku..
sebagai adik kepada akak dan abg ku..
sebagai teman kepada sahabat sahabat ku...
sebagai sesama umat islam..
dan tanggungjawab kepada jabatan tempat ku kerja...
cehhhh..
panjang nya mukadimah ku ini...

wahhh.....tak sangka kan ku telah berusia 22 tahun
pada hari esuk...
190809
aida sari binti iraman telah berusia 22 tahun...

terima kasih atas segalanya....

selama ini aku telah melalui berbagai cabaran dalam dunia blogger..
so hari ini aku ingin say thankz for everthing tok semua yang menyokong aku..
cehhhh ..ayat semua nak power gilerr...
aku terasa mcm artis la pulakkk..
hahhahahhahha....
ambik berkat untuk esuk nie.....kihkihkihkihkih..
padahal esuk aku kene g tempat kat ne aku telah ditugaskan
untuk jadi ajk...
huhuhuhuhu....
nak mencuba yang baru arrr..
tapi ermmm i try lu arrrr kan..baru taaw...
budak kecik yang berjalan tapi macam berlarik..hahhahahha
tu la gelaran tuk aku...
hukhukhukhkhukhukhukhukhukhuk...

aku rindu kalian semua laa......
asna nak tunang dah tuuuu
akak naniey nak kawen dah tuu..
dik noon ynaaa pun nak kawen dah tuuuuu
hihihihihh
aku tetap ambil khesah pasal korang taw....!!

ok!!

lastly
hope what i want i akan dapat..
dan akan cuba tuk berterus terang..cehhhhh..
ade2 je aku nie kan...
tapi untuk sekian kalinya...
kalau boleh aku nak cakap..
aku sayang bangat kat kamoo hafizzz...
hahhahahhaahhahaa


come visit ma beloved fren bloG's

come visit ma fren blogs...
dia budak baruuu..
meh ar jom nengok kawan dida punye blogggg

[graxies]

Followers

Template by:

Free Blog Templates