** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jan 27, 2010

aku tak tahu laaa...

aku tak tahu laaa..
dah memang aku tak tahu....
nak wat cam nee...
ermmmmm.....
tak leh blah je tajuk entry kali nie...
ahhaha
act aku bosan tak tahu nak wat pe..
tapi perut aku ni dah pedih dah nie..
tahap gaban dah nie..
pedih ...lapar la katakan..
tapi aku memang tak tahu laaaa...
napa aku begini....
dah laaa aku emang nya ngak tahu sih...!!
ermmm..
perut aku sejak kebelakang nie...
pedih jee...
nak kate tak makan...
makan......
nak kate tak minum...
minumm...[ eeehhh ade kene mengene tak]
hahahahhah :P
OKai..
laaa...aku pun tak taw laaa napa aku tak tahuuuu...
jadi aku stop lu...
nanti melalut lagk aku nie...
K!!!!

1 tunding jari kat saya :

Cik Peanut said...

peanut pun sik tahu..
hehhe
betul tak?

Followers

Template by:

Free Blog Templates