** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Feb 17, 2010

kalau itu yang awak nak....

petang..petang.....heloOOoooo..heLlooOOOo kabi kabi LoooooOOo...
nak Kopi Ke miLooooOOOOO....


takl nak ...tak nak...tak..nakkkkkkkkKKKk!!! saya Nak teh Tarik Ais saTuuuuu!!!


erm...


hati rasa sunyi sekali bila aku mula bersendirian....


OhhhhhHHHHhh!!

saYa dah tak Tanya ape ape lagik pasni..
kalau itU yang menjernihkan keadaaN kitaaa...
saya tak kan wat ape yang awak tak sukerrrrr...
tak pe laaa.....
saYa tak kan gurau benda benda yang tak berfaedah laGikkkkk....

saya TAw saya ini tak taw nak berlembut ngan awak....
saya taw saya nie tak tahU nak pUjuk awak....
saya hanya insan biasa yang jugak punya kelemahan dan keburUkan...
saya Harap awaK maafkan saYa....



saYa tak Nak janji ngan awak..
yang saya tak kan wat lagik...
tapi saya akan cuba tak wat benda awak tak sukeeee.....

2 tunding jari kat saya :

Moon Death Spell said...

bagus la awak ni..... puji sikap awak

d i D a_LittLeBaby said...

Moon :

tak laaa..saya tak bagus mana pun...

Followers

Template by:

Free Blog Templates