** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Feb 25, 2010

RUMAH AKU DI MASUKI PENCURI

sungguh dida tidak menyangka cempedak jadi milo...oh my GOD.....tak de la..muahahahahaha....dida tengah dok geram nie...umah dida kat labuan di masuki PENCURI...PENCURI itu amat bertauliah la konon nyaa...MENCURI tanpa meninggalkan sebarang kesan....TANPA MENYENTUH apa apa barang di dalam bilik aku kat LABUAN..fuhhhhhh!! amat dasyat sekali yeekk.....tidak ku sangka.....

PENCURI YANG BERLAGAK ITU sungguh kurang sopan yeee..MENGAMBIL HAK INSAN LAIN...kurang ajar punya pencuri...memang DIA TAK KAN LEPAS dari hukuman......AKU AKAN JADI PENYIASAT untuk menyiasat kes ini....aku akan mencuba tuk mencari SIAPA KAH DALANG DISEBALIK KES PENCURIAN INI!!!!!! SIALLLL BETUL INSAN YANG BERGELAR PENCURI ITUUUUU!!!!!...

INSAN ITU telah mengetahui selok belok kedudukan umah aku..keadaan persekitaran umah aku....luar dalam umah aku..ciSSssssss!!! bededahh BERANI ENGKAU YEEKKKKK!!!!

KAU ingat KAU AKAN TERLEPAS..TAK AKAN KU LEPASKAN MU...!!!WAHAI PENCURI YANG KONONNYA BERTAULIAH!!!!!GDJYADFG BAEWFIHSONDHLIJADME ^^$%^#$@$#!&*&(&() !!!! GRRRRRRRRRGGGGG!!!!

1 tunding jari kat saya :

Moon BlooDy Spell said...

hish... dasat ni..
manusia mmang kejam

Followers

Template by:

Free Blog Templates