** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Mar 9, 2010

GIve Me TAg pLEaseeeee :((

efteNuuunnn semeeeee!!!
BUAT pe TUUUU????!!! DAH Lunch ker???!!
ni NAk BOrak borAk NGan KOranG Niehh....LAMe taK TAlkIng talkinG wIth U Ols..
Rindu Pulak Rase di HatI nie.....sape KAh insan di HAti KOrang Erk??hati KOrang MiliK saper??
act doK layan Fb nie bosan gak KAn...KAlau 100% tumpU Kat ctu..pandai BenggOng Gak aKu nie...
alaalallala...insYaaLLah raya ni aKu KELIK seremban Ar..hahahhaha....aku dah lame tak kelik seremban...TAPI aDAKAH akU akan TErPErgi KE negeri LAIn??!!kahhakhakah!!! NTAh NO KoMEn Ar.....ape kate KOrang?????!!!!dah lame tak taG pekene Tag nie..rindu rase hati nak menjawab tag cam dulu2 kala tu...leh baGI saya TAg tak??!![dengan muka yang tak tahu malu mintak taG kat ORANG..]boleh leerrr.......ni memang buang tebiat ni wat taip entry mcm nie nieee....khakhakahkah!!! :P

0 tunding jari kat saya :

Followers

Template by:

Free Blog Templates