** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Mar 21, 2010

sunday lucky


jalan lagik paginie...

waahhh jalan je keje nye erk....

tak de la...today act nak g opis....

tapi kawan bawa teman tengok aksesori kereta tuk Mr basri..

So...kiterorng memang tak leh kurang sorang..mesti BER3..

nnati ape ape susah nak jawab ngan my dear and azlila hubby...

hahhahahah...


So better than two...

kalau sempat dan kerajinan yang kuat

sampai la aku kat opis nanti...

tapi kalau tak..

jawabnya balik umah laa nie...

khakahkahkha!!!

today nak penghabiskan sen mr basri..

hahhahahahhah..

kijamnye koraang dua nie..

muahahhaahahhahahaha....


ape ape pun yang paling best

kiteorng mmg tak kuar sen pon...

hihihihihi :)

sume di tanggung beresssss.....

okeh ar nak g mandi lu....

tak bau pon..

jam 10 ni kene ambek...

yihaaaaaa...




ape ape pun dida dah minta izin dari my dear hubby lalink...

dida rindu sangat kat dier..

huhuhuhuhuh :'(

i'm cry...

hukhukhukhuk...

0 tunding jari kat saya :

Followers

Template by:

Free Blog Templates