** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Aug 18, 2010

in coming 23 years old....beberapa jam lagik

salam..
mat malam semua..
wahh rasenye..
lame dah tak update bElok kan..

huhuhuhuh
=(

ade sesuatu yang berlaku pada saya..
kini saya kembali solO..
=((

pada befday yang ke 23 ni esuk..
saya still solo..(single mingle erkk)
uishhh bile lak nie jodoh nak sampai nie..
hahahhaha...

hope saya akan happy selalu...
mudah mudahan saya akn mendapatkan nya kembali..
ntah !! susah nak ckap...

rase perasaan sayang cinta rindu itu masih tebal lagi..

happy befday to me..
jadi lah anak yang terbaik dan jadilah kawan yang terbaek..
dan..

insan yang terbaek buat insan yang menyayangi diri ini..
perbaiki kelemahan diri..

No body is pErfect
but
please terima la kelemahan insan lain sebelum menerima kelebihan insan itu!

amin..
mudah mudahan semua dipermudahkan Oleh - NYA..
amin..

0 tunding jari kat saya :

Followers

Template by:

Free Blog Templates