** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Nov 24, 2010

apteNoon seMuaaa =)

afternOon...
wahh apteNOon dah...
erm ary ni banyak keje..
pOning den nak selesaikan nye..
nak wat surat g..
my second bos for admin tak de..
so dia sms jer suh wat ini itu ini itu..
so Poning ar pale den nie....
ngah dengar lagu kapilla, ngah dengar lagu sTING...
hahahhaha...
memang ar tak leh wat pe suke dengar
lagu2 sedih sejak akhir akhir nie..
semua gmbar kat bawah nie semua gambar time raye ary tuh..
tengOk ar...
=)
ondeway nak g jenjalan kat KL'
raye ke ntah ke berapa..
hahahhahha

salam kete...with my kazen..

ngah tunggu my mom beli barang kat nilai 3


yeahhhH!!


g jenjalan..

time ni act nak g raye g umah member yang dah lame tak jumpe.
and anak g raye umah lUlu...
tapi ape leh wat laaaa
huhuhhuhuhuhuh
tak sempat....



kat sunway.....




with my mOm..



makin tembam kan??hhhhahaa
ishhhhhh



raya time
kat seremban
1st day raye..
wahh baru nak update ker???
hahahhahaha...

okeh ar..
kOrang nak lagU aper...
meh kiter Tolong pasangkan...
=)

0 tunding jari kat saya :

Followers

Template by:

Free Blog Templates