** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Nov 23, 2010

lagi lagi jatuh cinta (^__^)v

yehhhhUuuuuuu..
ngah wat pe korang???
mesti tak bsy kan.
or buat buat busy nie..
kahkahkahkahka.
(^________^)v


rase dah lame nak letak gmbar2 nie..nahhhhh
ambikkk..lepas semuaaa nyeeee...
tencion ar duk wat keje serius tahap dewa nie..
so ni keje sampingan....
hihihihi..
lepas gian weiii...
:P

ary ary banyak keje.
tapi mcm tak manyak jee..
hahahahha,..
kiter anggap je tak manyakk.
hahahhahaaha....
ary ary pasang lagu jiwang je kiter nie..
ntah nape kiter sukew pasang lagu rock jiwang sekrng nie..
hahhahahhhaa...


dari lagi sPOOn...g SPIn...sampaikan ke dikir barat dahj nie..
hahahhahahhaa.
ntah ape apew je kiter nie...
hahahhahahha.....
release tension kan..
sampai org yang masuk admin nie dah tw

(^__^)

kiter nak cari org kelantan??

saper leh tolong cari kan..??

hahahhahahhaha

(",)

1 tunding jari kat saya :

Naniey said...

kelantan???

Followers

Template by:

Free Blog Templates