** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Feb 8, 2010

fiNIsh my WOrk!!

PAGII SEMeeeeee!!


kihkihkihkih...


tora datang lagik....


khakhakahkahk!!!



i baru je finish my work..


[separuhhhh laaaaaa]
JAP i nak g berhabis pulus....
tuk masa depan i..
k..
chow lu..

kenapa Ngan Aku Nehhhh!!!

assalamualaikum semeee...
dan salam satu MAlaysia....
fuhhhhhh!!!
hari nieeee..
opsssss....
celamat pagi bloggerr..
silent reader ku..
okaehhh sambung balek...
erm hari nehhh gue manyak kejOo...
tapi yesterday gue tak leh nak titUn...
huhuhuhu...
ntah ape penyakitnye gue poN tak tahuuuu..
penat gue berlawan ngan mate gue....
tak jugak terlelap...
gue pon heran nape malam tadi gue susah nak lelap...
cuaca???!!!! fuhhh tak sah nak di kate ar..
panass memang panassss...
aKu titun rase nak bukak baju...tetttttttttttttttt!!!!
opppssSSss!!!!
23 tahun ke atas je tuhhhhh!!!!
tapi gue cakap seyes neiiii...
gue tak leh nak titUn ar semalam....
punye la gue mangamuk...
aduiiiiiiiii!!!
ntah la dalam jam berapa gue leh lelap tu....
tapi yang pasti saat neeehhh
gue still tangkap ngantuk g arrr...
koz gue rase mcm kejap benOr gue titUn...
huhuhuhuhu
i fell not gOoD for my heaLth....

Followers

Template by:

Free Blog Templates