** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Feb 20, 2010

benDa yang Ku tuNggu TunggU dah KunjunG tiBa..

malam semuaaa..........heLLLooo member2 ku....tengah wat pe malam malam cam ne...??? mesti korang ngah lepak ngan member member or family or ngah nonton cete drama kesukaan kamOOO kan...???ermmm saya tak nak cete panjang....koz saya malas nak cete ar..kikiHkihKIh...saya nak tunjuk nie jerk....

ni la yang cincin yang dida tunggu...
dari jauh nie..hihihihi :)
thankz sesape yang membantu ku...



ketika kedua dua cinCin ini di jari Ku..


Ketika TUan punYa cinciN nie tak amBek Dari Ku LAgikk..


cinciN itu punya NAma kaMI BERDUA..


keciKNye tapak Tangan KU..
kehKehhKEHHH..


BiarPun hanya RiNg besa..BuKan cincin Lord of de Ring...tap ia ikhlas dari Ku buat Mu sayang..pehHHH ayat memaNg tak BOleh BLaH..hahahhah!!!!! tapi ye..sememangnya aku ikhlas itu!! tak tipU...buakn untuk mengambil hati Nye....tak....aku tak tipu....aku ikhlas memberi tanda peringatan cincin itu..tanda ku sayang dia...muahhhxxx

Followers

Template by:

Free Blog Templates