** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Mar 22, 2010

sila jangan menyampah kerana dia milik ku



Chenta hati ku…
Maaflah kekurangkan ku buat diri mu tidak selesa
Tika bersama daku…
Maaflah kurangnya peka terhadap diri mu
Buat ku rasa bersalah..

Mungkin aku belum faham memahami diri mu..
Sepenuh nya..
Tapi aku cuba dan akan terus mencuba agar aku
Bisa buat kau ketawa..

Maafkan diri ini jika tak bisa jadi yang terbaek untuk diri mu..
Maaf…

Betapa ketika ini aku rasa amat rindu ngan diri mu..
pehhhhH!! Ayat memang tak boleh blah ar..
seyesly..yess dah seminggu aku tak jumpe dia weii..
wendu giler dah nengok muke dier weii..
tapi ape kan daye si dier sebuk ngan keje..
kejOOo lak tak tentu mase…
kejap jam 12 tengah malam…..
jeng..jeng..jeng..
kejap kang jam 7 malam….
Kejap kang jam 4 petang…
Kejap kang jam 8 pagi…

Balek lak tak tentuuu..lau keJoo jam 12 mlam tu
balek nye jam 2 or 3 pagi..
Kalau dah kejO jam 6 or 7 malam tu balek nye jam 12 tengah mlam..
Jengg..jeng..jeng…..
Kalau stat jam 8 pagi die balek opis hour laaa…
Cian kat die tido tak tentu…
kejOoo time owing dah tiTun…
huhuhuh =(
tapi die kene gak buat kan..
dah kejOoo kan….
sO nak kuar pun tak tahu laa bile nie..
aku lak macam tak faham die..
cian kat die kene desak leh aku..
aku tak nak desak die..
tapi wensdu nye pasal,.
Aku selalu gaduh ngan die..
Tapi aku tak salah kan die..
Cume kekadang aku hangin gak,
Time aku nak bermanje tu la die nak marah marah aku
Time tu la die nak majuk majuk…
Huhuhuhuh =(
Seedy siottt……..

Aku bukan sengaja nak buat die hangin
Tapi aku nak bermanje..
Nak dengar die ketawa..
Nak dengar die buat lawak
Nak tenguk dia senyum biarpun sebenarnya aku tak tenguk pun..
Dah pun namenye bercakap kat telefon..
Rindu nye….
=(
Ni belum lagi lau die duk jauh dari aku..
Alahaiiiii….
Sabar la wahai hati…
Kau kena berkorban kali ini…
Bertahan la wahai hati….
Kerana dia chenta hati mu..

Semoga impian itu milik kami…
Amin…


family ku merindui mu

Aku dan kaseh sayang aku..
Betapa aku dambakan kau di sisi ku sekrg nie..
Betapa aku merindui family ku…
Mama dah balek seremban dahhh…
Yihaaaaa..boleh ar minta tulung beli karpet nie..
Khakahkahakha!!!!

Hari jumaat ni silap silap haribulan memang aku balik labuan ar
Rindu nya ngan baby alisya..
Aduiiiiiiii…..


My family I miss u..
Muahhhh!!!!

Followers

Template by:

Free Blog Templates