** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Oct 29, 2010

saje lame dah tak mengedik kat cini!

"..selagi hati ini bisa bertanya...
selagi hati ini tidak buta..
selagi hati ini tidak tertutup..
selagi itu aku ingin memiliki nya..."

mat petang seme...
hye u all..

pehhh!!!! starting ayat.....
MMG tak BOLEH BLAH KAN!!!
hahahhahahha..
windu ar kiter nak godek godek n story2 kat cni...
windu ngan CIK LOLYPOP, miss GILEr NGan CIK IFA...
rindu sangat NGAN PUAN ASNA ....


huhuhuhuhuh...

eh korang nak taw tak...
kiter kan...baru dapat lesen..
hahahahahhahha....
pehhh takut taw nak bawa kete...
gegar lutut....tapi kiter try kiter nye best ar...
boleh ar..pelan2 kan belajar..
korang first time bawa tak gak pandai kan...
huhihihi
* buat sedap hati sendiri wehhhh *

kiter kan dari hari tuh nak masuk pix kat cni..
tapi tak leh ar..
lmbt sangat..slow giler...
so sorry erk..nanti kiter letak pix banyak2 kat cnie...
nape erk hati kiter selalu mcm nie.,...

CIK IFA : miss u dear!
PUAN ASNA : miss u yayang...
CIK LOLYPOP : miss u co much chayang..
ADIK KU AWYN : love u sista!!


MUAHHHHH to u all..

"..hati jangan kau terlalu memikirkannya...
hati jangan kau terlalu mengingatkannya..
hati jangan kau peduli kan nya....
kerana satu saat nanti dia akan menyakitkan mu..."

Followers

Template by:

Free Blog Templates