** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Dec 29, 2010

sesenang hati ku =)

lame nye tak update beLog ku ini...
aishh...ape nie....
mcm ni ke masuk umah sendiri..
maen terjah je....
assalamualaikum seme..
mat malam...

mesti semua tengah kusyuk dok tengok bola kan..??
betul kan?? kan?? kan?/
hehhehehe...
same laa..tapi aku still leh buka fb n tetba ase nak
mengupdate belOg ku ini..
yeahHH!!
itu diaa..

sejak akhir akhir ni..
aku asyik ase rindu si dia je..
dah la tinggal aku selama 2 minggu..
dah tu senyap je..
adeshhh....
ape ar..

tapi tak pe...
ramai g kawan2 aku teman kan aku..
word 'teman tapi mesra'
kekal begitu ar..
hiih
smileeee :)

adoiii..
dok aku sebok2 update beLOg..
leh pulak indon nie jaringkan gol.

ishhhhh!!
tak puas ati lak aku...
geram siottt!!!
tak pe tak pe malaysia leh !!
malaysia boleh tu...
love u malaysia.
muahHH!!
hati tak tenteram ni..
aishhh ni la penangan bola nie..
okeh nanti aku update g...

gud nite my dear!!
muahhhh!!!

Followers

Template by:

Free Blog Templates