** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jan 13, 2011

demam alahai!

cik dida demam???!!!!
oh my god!
jarang sekali nak dengar cik dida demam...
kalau dengar pon paling paling nak demam.
demam kali ini menjadi..
aduihai..
punya lah sakit..
mule2 tuuh just sakit tekak...
abaikan..
dalam 2 3 hari ar mcm tuh..
pastu kemarin..sakit tekak tumenjadi..
dan ttelah memanskan badan cik dida..
tak de mood??? kompom!
nak beli air minum pon dok berbaris pun tak larat..
makan pun takde selera..
sakit nye kan...
tepat 1130 kat opis...
saya g pantri tuk menidurkan diri yang tengah sakit.
fuyyyyooooo..
tidur tak engat dunia tuh..
tetba tidor ku di ganggu dengar ketukan kat atas opis..
lalu ku bangun..
dan di saat itu...kepala ku pusing bangat,.
pening doh...
huhuhuhuhuh....:(
cube tuk tido kembali....
ok...boleh g...
bangun sekali lagi tuk buka pintu..
kerana member masuk nak tido gak..:)
dan wake up jam 2.10 petang..
aiyooo.....
mmg rasa tak larat sangat.
panas mulai panas...
cube tuk bertahan sehinggan jam 5 petang..
tapi akhir nya mengalah tuk g ke klinik..
oh tidk...
sungguh aku tak suke.....
dan akhirnya aku di sini..
di umah....dapat mC...
huhuh
ari ni boleh ar...
boleh tahan g...baru pas makan ubat
tapi lum makan tengahari...
jap g nak masak..
nanti sambung g k,..
dahhhh

2 tunding jari kat saya :

atty's said...

semoga cepat sembuh ye dida..
jangan lupa makan ubat tau

d i D a_LittLeBaby said...

kak aty :
ye kak.dida makan ubat dah...

Followers

Template by:

Free Blog Templates