** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Feb 9, 2011

boleh tak saya bertahan untuk sehari ini...

hari ini
ase nak off semua handphone kesayangan aku.
ase nak tutup semua...biar tak siapa pun dpat cari aku..
tapi ade kew owang nak cari aku??
ase nye selama ni aku yang cari owang...
huahuahauah....
boleh kew aku bertahan tak onn/bukak handphone
for tonite...
ntah la ary tetap terusik..
nak kata ape..
tak de laaa...tapi itu la hakikat...
kejadian tadi pagi buat aty ini terusik...
cuba nak hiburkan haty dengan on9 fb..
tapi akhirnya tak dapat gak..
cuba gak hiburkan haty dengan on9 youtube..
but still gak ase kosong..
yaa..aku ase kosong sekrg...
nothing in my heart..
y??? aku juga tidak tahu mengapa dan kenapa
jadi begini....
boleh kah aku bercakap mcm nie...
boleh tak aku nak ckap mcm nie...
'syg rindu ngan dear'
' dear buat sayang rindu'
tapi aku de hak ker???
hahahhahhaha....
pasan jer lebih la cik dida nie...
tak de sape nak kat awak tuh.
dah la tak CHANTEK...
PEMARAH lak tuh.....
huahuahauhauhaua..
kijam tak ayat tuh :P
ayat tu mmg kijam kan.... ;)
okeh la start jam 9 .
akuakanoff9..
off9kan semua yang buat aku berhubung
dengan dunia luar..
simpan kat dalam beg ..
takyah tengok g..
pasni baca novel lagi bagus..
kalau terbaca la..
tak pun pasni tidooooooooooooooooooo!!!
jangan fikir ape pun....
oke!beres!
gug nite dunia ku..!

0 tunding jari kat saya :

Followers

Template by:

Free Blog Templates