** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Feb 1, 2011

dating with my Bff Gumul (edisi khas)

assalamualaikum..hye semua....ary nie cik dida nak story morry about my dating with my Bff gumul..ghhehheh..kiterorg nie name je dok satu Kk..tapi tak de masa nak berjumpe..sorang2 bz ngan agenda tersendiri,cehhh..busy la sangat kan...ape ape pon thankz my dear....mida n nana..meluangkan masa yang ada.yeahhh yang lain jangan menyampah :P
gambar cik dida malas nak upload manyak..sebb nanti lambat kan...hehhehe...biasa la tetba ary ahad tu cik dida terasa nak g Kbox...so kol ar manusia manusia yang ade kat area kK nie..hehehhe..sory dear...cik dida act ade dah plan ngan nana..tapi tak g taw adie n mida nie..so bile kol adie.adie kate die ade date..so kol nana serching by Fb..kredit to FaceBook...nak taw nape Fb??? sebb cik nana tak On hp...huhuhu...tapi nana lupe act kiteorg ade date...sebelum tu jenuh cik dida berfikir after balik dari perak ary tu...ade buat appointment ngan sape erk 30 January ...??? upe2nye ngan budak budak gumul nie,.hahahahha. :p...ni la unplanning perjumpaa budak budak gumul..hehehhehe :P
so yang lain jangan jeles erk....
al kisah bermula....
cik dida g ambik cik mida kat kelombong..hahhahha..punya la susa nak cari umah diee.huhuhu..sebb nye ary ujan lebat..so terpaksa la ambik dekat umah..tapi pusing sekali...dua kali dah banyak kali ubah tempat nie...huhuhu....kesabaran mula terbatas....huhuhuh....akhrnya berjaya...dan meneruskan perjalanan ke Wawasan plaza mengambil cik nana...dah ambik cik nana...g 1B tuk cik nana makan..kerna cik nana lom makan g.....terus kan aktiviti iaitu menyanyi..melalak..hahhaha..kbOx i'm here!hahahhah...yeahhhh!!! ambik ko 1 jam setengah kat kBox..melalak la sepuas puasnya....hahhahaha....
pastu kuar dekat jam 6 dan meneruskan perjalanan pke Pantai Tg aru...huhu..lepak-ing makan ayam sayap (ayam panggang)...dan balik dekat jam 730...hantar sorang sorang...sampai umah jam 8.35..on my god...!! cik dida ade temujanji! tuk siap kan diri ...oh Nooo!! send msg to Him..."give me ten minutes"... he reply.".Ok.."..hehhehe....naik umah....terus mandi......bersiap...n turun tunggu him kat bawah..hHOhoHOHo.....kelam kabut siot...hahahhaa..
sekian ..itu je ..hahahHOHOHo....


cik nana ngah menghayatkan lagu..

kat 1 B cik nana ngah makan..

for my dear yang lain....lain kali kita kuar k.
=)

0 tunding jari kat saya :

Followers

Template by:

Free Blog Templates