** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Feb 9, 2011

Meeting wiTh My Bff edisi Khas

salam petang semua.....
korang ade mooD ke nie...
aku mcm jiwa kacau sudah niehhhh....
boleh ke aku tutup " off hand pHone for tonite "
huhuhuh...
patut keerR?
baru ary ni dapat ade mod nak update
"perjumpaan bersama budak budak yang comel"
edisi khas...
"meeting with my Bff edisi khas"
sampai je kat labuan around 6.30 petang...
sampai umah dalam jam 1915 malam....
tetba maen meset ngan my twin...
she said malam ni je le kita jumpa....tapi kejap jaa...
sebb my mom marah kuar time CNY...
dan aku fikir malas dah nak kuar lau mcm tu..
tapi my twin said Oke!..
hahahha..
so Jam 2015 aku kuar lagi..
adoiii..penat siot....
dan ni la hsil nya..
kiteorg lepak kat macD..

mae satu my twin??????



peaceeee!!3
dan ini malam kedua aku di labuan...
hahahhahha..
apeeewww kau nak kate ary ary kau jalan ye cik dida.????
yee..aku dah berjalan ary kedua di waktu malam....
yihahaaaa.
hebat tak hebat tak???
kiteorg lepak g makan kat tomyam island....




ni la makanan aku..
ye aku??
aku sorang je makan...kawan aku tak makan
dia makan ayam sayap je...
huhuhuhu...



dan...




ini adalah...
mesty korang dah agak kan.....
ni adalah malam ke tiga aku di labuan.../
huahauhauhauha..
tiga malam bertutut2 aku berjalan kuar malam..
canggih betul aku nie.....
act nak jumpe waktu pagi..tapi my Bff ni ubah tarikh kan..kerana
esuk nya aku nak bertolak balik ke my home Kk..
hahahahhahhaha....
my home la kOnOn nye......
so aku berabis ar kol member2 nak bawa berjumpa...
dan ni la hasil nya
terima kaseh kawan... ;)
aku menghargai kedatangan korang di malam itu...
gembira sangat....
sampai aku gelak kuar air mata kan..
kan.. ;)




with my Bff
dan dia balik ary isnin.....
huahauhaua..
dia la yang ubah tarikh tu..
tapi oke la tu sebb leh jumpe!
happy sangat..
okeee!!



with my Bff a.k.a sistaa idra



bergembira berborak bersama...





BB rozieaNa with Nordiana



hartiNi with Idra





kami yang sel;alu ceria dengan gelagat masing masing..
;D

balik time......
nak tahu jam berapa...
haaaaaa....jam menunjukkan 1130 malam..
bawu korang nak berambus dari macD ini....
penat budak budak macd tu tunggu korang berambus..
akhir nya korang berambus gak..
hauhauha..
kijam kijam sungguh nye..T_T






akhir kata..
semoga keceriaan kita menjadi teman kita semua..
wink..
bahagia rasa nya bila org sayang kita....
gembira rasanya bila kita tahu orang yang kita sayang
sayang kita....

2 tunding jari kat saya :

atty's said...

beshnya dida dapat jumpa bff

Baca ler: Kasihan budak tu

d i D a_LittLeBaby said...

KAK ATTY :

hehehehe..a'ah dah lame tak blik labuan kan./tu la tu...

Followers

Template by:

Free Blog Templates