** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Feb 9, 2011

ntah la!

assalamualaikum semee..
selamat pagi u all...
dah brekpes belum niehh??

ntah la ary nieh mood tak berapa nak elok..tapi pakse diwi jer tersenyum dan bergembira...kenapa?? ntah laaa ada sesuatu yang bersarang kat kepala nie....

ary nieh nak borak pe erk???
mcm mana nak taw lau orang tu "TELAH MENCURI" ATY KECIL KITA???
saya nak taw sangat...huhuhuhuhu.....

kenapa kita di takdirkan bertemu dan akhirnya kita berpisah...
kenapa kita ditakdirkan melihat segalanya sebelum kita menutup mata...
kerana itu lah perjalanan kehidupan kita sebelum kita menutup mata...kerana itu la takdirnya yang ditentukan OLEH NYA...kenapa kita perlu mengeluh kerana semua itu??

ahhhh.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! apa yang aku merepek ini.........!!!!!

0 tunding jari kat saya :

Followers

Template by:

Free Blog Templates