** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Mar 2, 2011

Pengurus pasukaN?????

oh Noooo..
oh my Goddd!!
apakah?? aku sedang bermimpi....
nggeekkk...ngooookkk...
hahahhahahahaha..

(padahal dah taw awal agy)
tadi petang jam dalam 2.30 petang kiteorg ade meeting
meeting sukan..
untuk setahun ni ar....
ajk n who to be pengerusi untuk sukan.
sudah semestinya Oc...hahahaha...
pengarah laaaa..tak kan laaa kiteorg kan??
pe laaa...
hahahahahhaha...
dan pada jUn nieh...
jabatan kite org ade wat Konsvensyen sukan kat UITM Shah Alam.
so dengan itu...
nama nama pengurus bagi setiap sukan yang dianjurkan
telah pun diumumkan..
jeng...jeng...jeng.....
netbaLl a.k.a bola jaring...
pengurus nya..
cik aida sari...
jengggggggggggggggggg!!!
boleh ke?/ aku jadi pengurus ni...
buat kali pertama...
hahahahahhahaha.....
aku pun kurang pasti..
tapi insyaallah.. aku berusaha..cehhh
ayat penyedap je tuh....
hahahhahahha..:))
ok la tuh kan..hahahhaha..
p0e pe laa..yang oenting tiket penerbangan free..
hahahahhaha :))
so after bulan ini (march) bulan JuN i coming again.!
yeahhhh!!

2 tunding jari kat saya :

atty's said...

Wah, tahniah ..menggalas tanggungjawab penting tuh,mesti boleh

d i D a_LittLeBaby said...

kak atty :

huhuh..yesss!!
insyaallah....

Followers

Template by:

Free Blog Templates