** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jun 17, 2011

bergurau ada cara nya geng!!

assalamualaikum..


sabar dida..sabar dida....jangan cepat melatah....mahu tak marah...tetba puuukkk....tolak kepala aku dari belakang..haiya pakcik kita ada adab oke!! bukan mcm tuh cara bergurau...agak agak la....aku ni pun bukan nya baik sangat pun..selalu gak berkasar ngan orang...selalu gak cubit2 org...selalu gak tumbuk2 org..tapi tak pernah terlintas di fikiran aku nak tolak kepala org lebih lebih lagi pegawai atasan aku...haiyaaa bro ! kali ni mungkin la kau di maafkan....


mungkin sebab aku ni terlalu kecil....haiyaa brooo....mmg kali ni aku tiada dah nak respct ngan lu la bro...haiya...aku ni cukup bagus la nak di buat dan di main2 kan korang....kutuk aku...tapi aku relax je....aku marah pun kejap je..merajuk pun kejap je...tapi hakikat nya gurauan kau itu sememangnya bagi aku kurang ajar ar....


ni kau baru buat kat aku....cube misalnye kau buat kat org lain...ape kesss???? fikir sendiri la bro...!!


oke! adiioosss!! malam ni nak kuar g tengok wayanng!!!!!

0 tunding jari kat saya :

Followers

Template by:

Free Blog Templates