** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jun 15, 2011

jangan kau pergi :(

assalamualaikum semua..

selamat malam my silent reader..

malam kasih dari saya buat kesayangan saya.

cehhhh!!!


cik dida baru abes nengok cete nora elena episode second last..

hahahhahh..... episode 23..

pehhh!! yvonne mmg tak sayang mulut dan badan!!

kalau cik dida yang berada dalam cete tu kompom cik dida dah lame lastik2 yvonne!

hahhahahha..cehh konon2 kuat le ni...hahahhahah!!

tapi mmg yvonne mcm tahap gaban ar,.

meluat benci menci hate tahap tahap dewa!

pehhhh!! spae yang wat sinopsis cete novel ni..

asihhh!! mmg mcm ni ke jalan cete dia..

aishhh lau novel ni mahu di hempas2 novel tu..

dikoyak koyak..opppsss..tak de ar..beli mahal pastu koyak..

ilang akal ke ape..kahkahakh!!!

tak patut..tak patut....


tetiba..tetttt...cik dida kuar airmata!

ape kesss.....ade kaitan tak???

ade kot....mesti la adooo!!! kan setn tan a.k.a aaron aziz tu

kekasih pojaan hati ku..

cehhh!! wakakakkak!!! ahyat nak terbaek je wokk!!

tak de ar...tetba engat insan tercayang..

allamak!! ape kess..!!!

nak sambung cete...

esok la ekrk...

battery my pinky lappy ni nak abes nyawa dah..

malas nak nyambung nye..

so kite continue tomorrow is ado la!! ehehhehe..:))

ape2 pun..

gud nite all...


:))


muahhh!!!

2 tunding jari kat saya :

bro@stokisonline said...

kira minat giler kt drama ni la ekk...

d i D a_LittLeBaby said...

bro@stokisonline :

mesti ar..minat giler tapi sakit haty je..huhu

Followers

Template by:

Free Blog Templates