** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jun 15, 2011

ku di tinggalkan lagi...

assalamualaikum.....sebelum ape2 meh kita rindu sesame222...huhuh...mcm mana ni..


blurrr!!! binggung!! sedih berbaur2.....itu je yang mampu ku kata kan..

cehhh!!! mcm ditinggalkan laki je....huhuhuhu!!!


tak la tak ditinggalkan laki...

tapi ditinggalkan someone! cehhh!!

ayat semua nak terbest jer....

cube wat ayat paling buruk....

ape erkkk....?????



hhahahahhah!!

ngah lapar ni tengah tungu housemate masak...!

lapar jap agy nak g airport

nak antar my someone balik ....

huhuhuhuh!!!!!!!


benda paling tak suke!

mcm nak berlaki je nie....

hahahhahah!!!

tak agy......

tunggu ar lau ade jodoh!

sekrg tak nak borak pasai2 benda2 mcm ni..

t tak jadi buat penat je...

benda2 yang lepas banyak beri pengajaran kat aiiii taw!!!!


okeh! makanan dah terhidang!

aiii nak makan oke!

0 tunding jari kat saya :

Followers

Template by:

Free Blog Templates