** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jun 15, 2011

perut masih sakit lagi!

assalamualaikum semua.....

hari ni perut cik dida sakit lagi! aduh! cik dida pun tak tahu lagi mcm mana!harap harap ianya tidak berlaku lama sangat! haha! cik dida risau ni.! cehhhh konon nye =p..

korang ngah wat pe tuh..mesti ngah busy ngan keje...tak pon nggumpat...kan..kan??? hahahah!! ape2 je laa...... yang penting cik dida sangat sangat mengantuk..aisshhmennn!! ni la ni...tak de keje lain aggy la nak di buat tu.hahahah.....

sekrang ni kat office ngah kesejukan.....tadi pagi mase turun keje..hujan turun ngan lebat nye..huhuh....!! mo hubby..oopppsss tetba lak! tak de kaitan lol!

tadi pepagi dah tencion giloer tahap babun! aishhh susah ar nak cakap...keje org lain org lain lak yang susah..pastu kene marah2..aiisshhh..susah mcm ni.....malas tul! kaau mcm ni poning ar kepala den! hahha! ape2 pun hidup mesti diteruskan..betul tak??? keje tetap adoo!!

petang ni ade latihan bola jaring agy! so all...tonite ni baru apdate agy oke! tunggu mase nak chow la ni..jhakahakh!! keje?? tetap ado..tapi hold on koz ade problem! so keje tak de sangat la.! ahahah! pon adoo!!

okez...see u all tonite! muah!

0 tunding jari kat saya :

Followers

Template by:

Free Blog Templates