** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jun 16, 2011

selamat pagi dunia!

assalamualaikum chenta chenta ku...

selamat pagi buat silent readers ku...

sempat agy kan..


yipeeeee!!

ari ni hari hari ku mcm biasa...

ade ke tak de ke...same je...

tak de beza pon...ye kot! hahahah!!

perbezaan mayb aku akan mula rasai bila ku sorang2 kot!

ntah! insyaallah aku tak kan pernah berubah lagi

untuk kali kedua! cehhh!! best nye kalau aku bisa buat dunia ku

gembira dan hppy..

bukan itu benda yang sama je ke?? hahhah!!

wateva!


dulu.. perjanjian itu aku mungkiri...

sekrng aku harap aku akan bisa bertahan!

dulu dan kini...

buat aku terfikir sesuatu...

dan buat aku mengalir kan air mata...

again! and again!


dan mulai saat detik ketika ini..

couting days and hours, and second bermula......

alamak! perluke???

kamu tahu ape yang yang hitung???

rase nye tak perlu..cehhh!!! nak juga!

ahahah!!!!


di saat ini aku tengah mendengar lagu lagu dari

drma terhangat di pasaran..

** nora elena**


oke! aku pun fren ni dah mula membebel konon..

konon2 aku ni tengah meluah kat belog kesayangan aku ini..

suka ati aku la kan...

pee ar..

sot nye fren!!


okeh ar aku nak blah dulu..

t dia g bising membebel mcm mak nenek...

hahahahhahahhah!!!


adiousssss!!

0 tunding jari kat saya :

Followers

Template by:

Free Blog Templates