** kata kata mutiara **

“Jika ingin mencari teman, ujilah dia dengan membuatnya marah. Jika dia tidak sabar dengan sikapmu itu jauhilah dia” - Luqman Al-Hakim

* coretan *

kadang kala pertemuan buat kita rasa bahagia..kadangkala rasa menyesal itu menguasai diri atas pertemuan ..namun siapa kita untuk menghalang atau mengkriktik takdir dari yang MAHA ESA..kerana sebuah pertemuan atau perpisahan itu pasti akan didatangi kebahagiaan atau pun kesedihan..kerana DIA ingin menguji sejauh mana kekuatan kita menghadapi setiap ujian yang DIA diberikan buat kita..kita harus bersyukur kerana diberikan waktu untuk menikmati saat saat begini...dan kita perlu hargai saat saat begini kerana bila tiba masa nya waktu perpisahan akan tiba bila ajal maut itu menemui kita semua...kerana setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA..

Jun 14, 2011

tadaaaa..gud nite dunia!

selamat malam dunia!! haiii lum tidor g keee??? hahahhah....cik dida belum tido..jap agy nak tido ar ni pas apdate belog ini! heheheheh...erm ari ni tenguk cete Nora eLena!! pehhhh..gile ar..mmg menci hate gile tahap gaban ar...benci nengo yvonne!! bodoh nye yvonne!!!..c seth tun mcm kene pukau je ngan yvonne tuu...boleh lak die percaya semua cete yvonne tu...geramm tahap dewa lol!!

dari awal agy cik dida nengok cete t..tapi baru ari ni ase nak borak pasai cete tu..eeee..bab cik dida geram dah kan..hhuhuhu...benci siottt!!!!....ape nak di buatkan naseb buat pengarah dan penulis cete ni....kalau bace novel nye mahu di hempas2 buku itu..hahahahaha... :))

ari ni last ar cik dida bermanja berborak ngan en kesayangan cik dida....sapeee die?? tuttt..tak perlu tahu name koz kalau benda baik t baru di bagitaw..kahkahakh!! doakan je la cik dida oke!
pasni dia bercuti panjang tak panjang ar..lame tu tak lame ar..adelah dalam soploh hari..huh....lame tak???? korang fikir r sendiri.!!

ntah ape2 je cik dida membebel kan....ape2 pun i wish he take care him self...:))

ape2 pun i love him so much more more more! hahahah!!

gud nite! tadaaaaa!! daaaaaaaa

0 tunding jari kat saya :

Followers

Template by:

Free Blog Templates